Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Picu
Yritäppä järjestää jotain ilman että tulit kysyneeksi jokaisen naapurin henkilökohtaista mielipidettä. Itse yritimme ja saimme melkoisen sopan aikaiseksi. Nyt kun tilanne on omalta osaltamme korjattu ja naapurisopu kunnossa, haluan mielelläni kokemuksen syvällä rintaäänellä neuvoa muita etteivät tee samaa virhettä.
Laiminlyömällä naapureiden mielipiteiden kuuleminen voidaan pilata alkujaan hyvältä kuulostanut idea. Ja onko mikään suurempi seura valmis ottamaan vastuuta tämän tapahtuman kulusta jos laiminlyöntejä on mahdollisesti tapahtunut?
|
Mielipiteethän on kuin persereikiä, kaikilla on omansa. ;-) Jos kaikki tehdään niin kuin paikalliset virkamiehet sanoo niin kaikki on silloin ok. Silloin on turha tulla jonkun kieltämään/estämään kilpailua.
Olen itse ollut järkkäilemässä kisoja 2-pyöräisten puolella ja meille kävi niin että muutamalla kisassa käytetyllä alueella oli sen verran isokenkäisiä jotka häiriintyivät siitä yhdestä viikonlopusta eli varmaan yhteensä 8tunnin "metelistä". Saivat kyllä seuraavan vuoden kisasta ko. alueet pois muuta ei siitä seurannut.
Eli järkkäilkää nyt ihmeessä älkääkä antako "pahojen kielien" pilata intoanne.
Mullekin olisi sopinut eteläinen-Suomi hirveen paljon paremmin mutta kyllä me ollaan täältä Raajärvellekin ajettu, niin miksei nyt sit Sallaanki.
Mutta hyvä myös että ihmiset tuo esiin mahdollisia kompastuskiviä. Ne voisi vaan ehkä laittaa privana ja muutenkin ehkä aavistuksen kannustavampaan sävyyn?
-sami-