Lainaus:
quote:
Mulla on holleyn singleplane imusarja mallia kaasari,johon on jyrsitty suuttimien paikat ja istutettu vähän samankaltainen haponkestävä plenumi ja tb kuin sinulla.
|
Kuulostaa hyvältä

Hommasitko fuel linen valmiina vai jouduitko itse valmistamaan?
Lainaus:
quote:
Kone sinällään on 4-bolt 355 teräsakselilla ja eaglen teräsveiveillä,sekä wisecon männillä varustettu 8.2:1 puristeinen kone,portatut brodixit,compin mek.rulla.nokka,rullavipat,haltech+62#suuttimet,ho lleyn b.kiskot ja 2kpl 255l/h pumppaavat pumput,super comp pakosarjat+tupla 3.5" putkisto,procharger p600b ahdin,jw-erikoisturbiini stall 3500,tci th700 competition manuaalikoneistolla ja kään.kaaviolla.+tietty paljon muuta pientä mitä en nyt tässä muista.
|
Oho...paljon herkkuja koneessa! 8D
...pari uteliasta tiedustelua...mitkä ovat oman mech rollerisi asteet/nostot?
Onko haltekki E6GM? ja p-a pumput...mikä merkki/malli ja sarjaan vai rinnan?
Olen juuri itse katsellut uutta pumppua kun vanhan (GMC Cyclonen pumppu,255lph) tuotto rupeaa olemaan rajoilla tuon NOS:in kanssa... päätynen varmaankin Barry Grantin King Sumoon (jättää varaa ahtamiseen)
...ja käytätkö 6 vai 8 uraista hihnaa vaiko peräti cog belttiä?...ahtopaineet? 10psi?
Onko hihnanluisto ongelmia?
Lainaus:
quote:
Onko tuo 420cid tehty 400:esta?
Kuulosti hyvältä tuo 6speed ja dana44.Sen danan mäkin joudun laittaan ja lootan kohdalla saatan päätyä th400seen,mutta kyllä nuo vielä tuntuis kestävän kun lyö kuitenkin vaan tyhjää,ja slicksejä en viitti kokeilla ,kun tietää miten siinä kävis.
|
Kyllä...tehty 400:sta....3.875" isku ja 4.155" poraus.
Onko muuten oma autosi C4:n? ...varmaankin mutta ajattelin varmistaa...
Siihen pitää sitten tehdä se c-palkki jos th400:n ajattelit laittaa...
Onhan se th400:nen kestävämpi, halvempi korjata ja välityksiltään fiksumpi mutta siitä uupuu se matkavaihde....vai ajattelitko Gear Vendorssin lisävaihdetta? silloinhan tosin hinta karkaa yli ZF:n...
Jussi
Note! This message was posted anonymously!