Viestiketju: Juhannus meeting
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.03.2004, 18:37
punainen punainen ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 12.01.04
Perusasetus

En valita paikasta. Maailman suurin savusauna oli kokemisen arvoinen ja sen lähellä oleva perinnepirtti ihan hyvä ruokapaikka, jos perinneruoista pitää. Valitettavasti sinnekin on leirintäalueelta sen verran matkaa, että vain toinen voi ottaa saunakaljat (toinen ajaa auton takaisin). En ole vastaan Rauhalahden kokoontumista, päin vastoin ihan kiva, kun joku jaksaa järkätä. Halusin vain kertoa kokemukseni, ettei kellään ole liian suuria odotuksia. Itse 16 vuotta karavaanarina (huom! ei Corveten perässä!!) olen nähnyt monenlaista leirintäaluetta niin Suomessa, kuin muualla euroopassakin, enkä edelleenkään ymmärrä Rauhalahden viittä tähteä. Leirintäaluueella ei vessan siivous kahdesti vuorokaudessa riitä pitämään niitä siisteinä, kun ne ovat 24 tuntia kovassa käytössä, ja suomalaiset eivät todellakaan ole siitä siisteimmästä päästä... Eikä sellaisesta pitäisi tarvita valittaa respaan. Siivoojan pitäisi itse nähdä tullessaan siivoamaan, että olisi pitänyt käydä jo aikaisemmin. Suomalainen ilmoittaa mielipiteensä jaloillaan. Voin tulla juhannuksena Rauhalahteen, mutta majoitun ehkä hotelliin.

Jussi S (SFC; 61761)

Vastaa lainaten