Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 23.03.2004, 18:15
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Mulla on holleyn singleplane imusarja mallia kaasari,johon on jyrsitty suuttimien paikat ja istutettu vähän samankaltainen haponkestävä plenumi ja tb kuin sinulla.Kone sinällään on 4-bolt 355 teräsakselilla ja eaglen teräsveiveillä,sekä wisecon männillä varustettu 8.2:1 puristeinen kone,portatut brodixit,compin mek.rulla.nokka,rullavipat,haltech+62#suuttimet,ho lleyn b.kiskot ja 2kpl 255l/h pumppaavat pumput,super comp pakosarjat+tupla 3.5" putkisto,procharger p600b ahdin,jw-erikoisturbiini stall 3500,tci th700 competition manuaalikoneistolla ja kään.kaaviolla.+tietty paljon muuta pientä mitä en nyt tässä muista.
Jep 383 joka on tehty stroukkaamalla ei tuota enempää tehoa kuin 355,mutta tuo epäilykseni onkin viittaus että alakertaa on kevennetty ja parannettu ,puristuksia muutettu.Poraauksen suurentaminen onkin jo parempi juttu,joskin varaa ei ole paljoa.Yhdistelmä isoreikäiset kannet ja lisää kuutiotuumia ,jossa tulleista kuutiotuumista onkin jo enemmän hyötyä tehonlisäykseen.Onko tuo 420cid tehty 400:esta?
Kuulosti hyvältä tuo 6speed ja dana44.Sen danan mäkin joudun laittaan ja lootan kohdalla saatan päätyä th400seen,mutta kyllä nuo vielä tuntuis kestävän kun lyö kuitenkin vaan tyhjää,ja slicksejä en viitti kokeilla ,kun tietää miten siinä kävis.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten