Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 07.10.2011, 16:35
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Noh tässä sammumiseen pari vaihtoehtoa:
- kaasuvipu ja sen helat aivan loppu, joten vetäsee ilmat sieltä pumppuun ja laulu lakkaa juuri kuten sanoit. Lisäoireena uskomattoman huono käynnistyvyys kylmällä kelillä!!! Ja oikein kulahtaneena huono kylmällä koneella, muttei mitään oiretta kuumana...

- pumpun kannessa oleva liitin paluupuolelle sisältää takaiskuventtiilin, joka säätää kotelopainetta on rikki. Venttiilissä stanssattu numero ja sellanen tarttis olla (1-9) sama tai sitte numerolla heittävä ensiavuksi.
JOS PUMPPU on ihan ensimmäisiä 6.2:n pumppuja, saattaa niissä olla vielä painokori kumikytkimellä kasattava kuten 5.7 pumpuissa ja se kumi sitten murenee iän kanssa sinne pumpun sisään!!! <-- tämä siis harvinaista, ERITTÄIN!!!

- suodattimen jalka vuotaa joko ilmausruuvista tai sitten vesipumpun yläpuolella oleva "tyhjennysventtiili" on päässyt aukeamaan/hankaantumaa tai "jotenkin" vuotaman ilmaa järjestelmään...

Nämä nyt näin pikaisesti, mitä -90 luvulla tuli opeteltua ja päähän jääny...

Sitte suuttimetkin muuten tekee tuollasen kauheen sauhun, kun oikein antaa mailaa ja ne hiukkasen vuotaa...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten