Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 23.03.2004, 16:10
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Hieno paketti jussilla.Tuo plenumi muistutti pitkälti omaani omatekelettä,päässäkin näytti olevan sama accelin tb.
Onko itselläsi myös singleplane efi?
Convertattu vai tehtaan?

Lainaus:
quote:
Kannet vielä kruunaavat kaiken.Itselläni brodix track1.
Mutta mitä siihen 350 vapariin tulee koskemattomalla alakerralla.Sinullahan on 420cid ja alakertakin rakennettu,joten omasi on ainakin pois laskuista ja tehosi on kyllä muikeat 500hv.
Kiitokset kehuista..
Hyvät kannet ovat myös nuo Brodixit :-)

Ystäväpiirissä löytyy useampi 350:nen jotka rakennettu suht samalla tyylillä ja osilla ja moottoreista mitattu dynossa yli 400hp... näistä tosin ei yksikään ole kiinni corvetessa.

Lainaus:
quote:
Itse tunnen yhden kaverin ,jolla nuo ehdot saattavat täyttyä,mutta epäilen vaan että on 383cid.(aina ei kaikki kerro totuutta )joka tapauksessa kyseisellä autolla on ajettu 179km/h eli n.400hv.Osina tfs,rullanokka,lingenf pakosarjat ja imusarja.
Ehdottamasti ruiskulla ei päästä alle 4000e ja kaasarillakin tekee todella tiukkaa,kun noita pikku osia ei koskaan tuu laskettua mukaan ,jotka nekin kuitenkin helposti maksaa paljon.Esim kaasari,tönärit ehkä venajouset,vipat,tiivisteet,pultit,kipinäosat,ym.
Ahtimen etuna,helppo asentaa.Vaikka ei olekaan vielä valmis paketti,niin silti tehot jo lähes 400hv.
Eihän tilavuuden kasvu suoraan tehoa lisää vaan vääntöä... samoilla osilla varustettu 350 tuottaa aika lailla samat huipputehot kuin 383:n. Ero on vääntökäyrässä ja nimenomaan keski ja alakierroksilla.

Lainaus:
quote:
En väitä että 400hv olisi vaikeaa.Kyllä siihen osia löytyy,mutta aina ei kaikki mee niinkuin elokuvissa ja puheet ovat "pitäis olla yli 400hv",ongelmia ja virheitäkin voi esiintyä.Rahalla saa se on nähty.Mutta miten se sitten kulkee onkin jo takuun ulkopuolella.
Totta...esson baarissa kaikilla on vähintään se 500hp...

Lainaus:
quote:
Jussi,Mitä muuten maksaa zf6 speed ja onko hankala projekti asentaa,ja mistä saa dana 44 ja millä hinnalla?
Taivaan tosi Th700 on rakentajan painajainen.Eikä se 36 dana siitä kauas putoa.
Ostin oman ZF:n ebaystä...hintaa oli $1500. Hyvä ostos sillä ZF osoittautui uudeksi tai ainakin kokonaan rempatuksi, ainoat käytön merkit olivat naarmut vaihdekepin nupissa.
Asennus ei ollut hankala...vaati tosin vaihteistotunnelin leikkelyä ja tunnelinpalasen aidosta zf autosta.
Dana 44 hommattiin jenkkien vettefoorumista... hintaa oli mustaakseni $700 (lisäksi piti ostaa päätykoppa jonka etsiminen tuotti onkelmia)

Jussi

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten