Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simu_l
IC malli noilla kilometreillä niin laatikosta ei tarttis kuulua ylimäärästä, alkaa laakerit olla tuohon ajomäärään lähellä loppua, voihan olla että onjo korjattukin.
Ei ne kannet ole heikkoja, mullon 2.3:ssa 2,5bar ahtoja eikä se siitä miksikään ole mennyt. Kaiken saa tietty särkemällä rikki ja kun dieselistä kyse niin lämmitys ja jälki käyttö tärkeää ja lämmöt ei sais nousta ajossa sinne +100c yläpuolelle.
|
Ja uskollan sanoa että tämä kyseinen auto on myös saanut enemmän kenkää kuin moni muu auto josta on kannet ja koneet poksunut. Mutta eikös se joku viisas sanonut,että kun pajeroon pukkaa tarpeeksi ahtoja isolla ahtimella niin kansi ehtii jäähtyä siitä ilmamäärästä niin paljon ettei se käytännössä voi haleta eikä tiiviste palaa