tänää kattelin omia projekti kertomuksia läpi täällä palstalla ja oli kyllä välillä nii omituista juttua et pitää vissii ruveta epäilemää omaa mielenterveyttä..

hah!
ja miusta on vissii tulossa vanha

kone on vieläki jeepissä paikallaan ku laiskottaa ja aamu seisokkia ei jaksa ees kahella kädellä painaa alas
----------------------
asiaan: keulasta purin loput johotukset pois ja voi hyvänenaikasentään

katastroohvihan se siellä. ehkäpä se siintä kuha jostai kaivais johto kartan. laitan sit kuvan kuha etistyy lisää.
kesä trehveillä kuulin sellasia et jos valmet jeepin meinaa turpottaa ei ois pahitteeks pien kopan nosto ni saa lisä tiloja kaikille hiton putkille yms. sou äkkiäkös sellasen tekee
N:70mm halkasialtaa olevia 3mm"prikkoja" 60mm paksu seinämäistä putkea ja aukko poralla viel molempii päihi surauttelin kumi matosta vibraation estin kumit. nostoa tuli se 50mm ja samalla häviää tuo orkkis typerä tuplakumi hommeli. (joustaa liikaa)

tommottis. rungon puolen kiinnikkeistä rälläköin viel tasot veks ja laitan jäpäkempää rautaa tilalle.

pilteman räikkä laukes käsiin iha kirjaimellisesti

tää on vasta kolmas. 2 isoa ja 1 mediumi kokonen. ja ihan käsinee vääntäny. ja mie oon viel tälläne kukkakeppi
PERRkele oliha miulla iha asiaakin! ONKO aiheellista rakentaa koneelle öljyn jäähytystä jos ahdan tuon valmetin? eihä niis alunperin kait oo mutta..??
(ps. pirkka on hyvää

)