Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.03.2004, 14:55
4wdass 4wdass ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 23.12.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

"Tuo potta pakko on kyllä vähän rajoittava tekijä kisoihin osallistumisen suhteen. Vähän on nihkeetä ostaa 200€ arvoinen potta sen takia että käy nyt kokeilemassa yhden kisan miltä se tuntuu. Vuokraakohan joku pottia viikonloppu käyttöön? Sen jälkeen voikin miettiä että oliko sen arvoista että vois alkaa muitakin kisoja ajeleen"

Joo kyll mulla ainakin jää toi ja seuraavatkin kisat ilmeisesti ajamatta vain ja ainoastaan ton kypärä säännön takia. Kun tarviskin vaan ostaa itelle mut kait toi apparikin tarvii potan, ja silti offroadin vauhdit yms. huomioon ottaen on toi kypärä sääntö mielestäni turhan tiukka. mulla on noita prätkä puolella käytettyjä kevlar kypäriä mutta, kun ne ei kelpaa. Luulis offiksessa kelpaavan "normaalin" kypärän.

Pelkillä kypärien hinnoilla ~200eur*2=~400eur rakentaa meinaan suzannaa todella paljon. Joten pysyn sittenkin alkuperäisessä suunitelmassani -> vaan safareita ja omaksi iloksi ajelua.

Offis on muuten mennyt -90 luvun alkupuolen kisoista paljon eteenpäin kiitos siitä useille aktiivisiille. Vaikka itselle ei toi kypärä homma menekkään jakeluun silti kehitys on ollut pääosin asiallista. Itselle tollainenkin muutos pitkään lajista poissa olleena oli vaan tylsä yllätys.

Niin ja toi lainaaminen oli hyvä idea, nyt tusinan verran kavereita/tuttuja vaivanneena totesin kisojen jäävän minun kohdalta pois.

-sami-

Vastaa lainaten