Riippuu myös käytettävän vanteen offsetistä.
http://www.autowiki.fi/index.php/Raideleveys
Vai tulkitseeko katsastumies asiaa toisin?
Raideleveyden liiaallinen kasvaminenko sen tekee laittomaksi?
Vai jokin muu?
Voiko se olla myös kiinteä pultattu osa akselia, jos oikeanlaisen vanteen kanssa raideleveys ei kasva yli sallitun?
Tai kääntäen akseli levenee ja vastaavasti vanteen offset muuttuu jotta pysytään sallitussa rajoissa?
Lopuksi:
Jos sääntö on toi 15mm puoli, eikä pulttikiinityksellä olevaa spaceria akseliin hyväsytä meinais että kaikki jälkiasennus takaleyt olis laittomia jos levyn paksuus verrattuna vanhan rummun kiinnitypintaan on enemmän kuin 15mm. Sekä saa olla hyvinkin tarkka silmäinen katastusmies joka näkee ton 3cm eron about 1,5m matkalle
Eli missä mennään?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Ja väkisin muuttuu raideleveys liikaa, vain 30 mm yhteensä sallittu eli 15 mm/puoli.
|