Salilla käyn about 2xviikossa ja sen lisäksi about kerran viikossa nyrkkeilemässä. Lisäksi vatsalihaksia ja (vähintään) jalkojen venyttelyä teen joka päivä. Kaikki tähtää jotenkin siihen, että alkaisin taas thainyrkkeilyn treeneissä käymisen, mutta saa nähdä - ainakin olen nyt saanut taas itseni liikkeelle talvisen masennuksen jälkeen.
Punttitreenit olen jakanyt kolmeen päivään
1. rinta, ojentajat, olkapäät
tämä päivä alkaa aina penkillä lämmittely + about 3x10 ja jatkuu pystypunnerruksella.
2. selkä,haba
tämä päivä alkaa leuanvedolla+ylätaljalla, paitsi joskus maastavedolla.
3. jalat
tämä alkaa yleensä kyykyllä lämmittely+ 3x8 (jos laiskottaa niin prässillä 3x15)
Yleensä olen huono elämään suunnitelmieni mukaan ja niinpä treenipäivät on aika vaihtelevia. Pyrin kuitenkin kiusaamaan kaikkia päivään kuuluvia lihaksia, joten ihan päättömästi en päiviäni keksi. Salilla olen kerralla suunnilleen tunnin ja mielummin teen niin että on hyvä ollä ,joten en treenaa mitenkään 'kovaa'.
Ravintona menee kaikki ja pyrin syömään niin etten laihdu. Ravintolisät jätän voimanostajille ja bodaajille. Niistä on varmasti joillekkin hyötyä, mutta mun elämäntavoilla niiden kanssa läträäminen vaikuttaisi lähinnä huvittavalta; treenien ja ravinnon parantaminen tulisi aloittaa ihan muualta.
Epämääräinen treeniohjelma siis, mutta tämähän on Simolin.com eikä pakkotoisto.com
0,07 (jostain täytyy säästää)
|