Näytä yksittäinen viesti
  #217  
Vanha 26.09.2011, 19:44
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

ttu mie mitää jaksanu käyä talli paikkaa hieromaa.. pitää päästää jeeppi pukille

ei mitää hurjia suunnitelmia. ihan vaa käyttö entisöintiä et uskaltaa sit ens kesänä lähteä ulkomaille ajelemaan

- keulan osat hiekotuksen ja hitsuutuksen kautta maalit päälle.
- vanha kone paketti vex ja "uus" tilalle mis on veikeempi v-laatikko. + kaikkien apulaitteiden uuvelleen asemmointia.. ehkä turbo jos jostai kätevästi löytyy?
- sähköjen totaali uusiminen
- 3" korotus jouset jos riittää putjetti.
- ja kauhia kasa rautaa pitää käyttää sinkissä. loppuu se ruostuminen perkele!
- akselien läpikäynti

eipähä oo muuten ees pitkä lista




on tässä kyl puolensa ku harrastaa näitä vanhoja romuja ni ei kauaa keulaa atomeiks pura. ei oo mitää eku deku ja sars laatikoita ja kilometriä piuhaa..
moottoripaketin nosto voi olla jännää ku nosturissa on max load 250kg.. pitää piirtää 1 nolla lisää ja koittaa onneaan

tai suosiolla startata kaivuri ja nyppästä sillä
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten