Viestiketju
:
33" RENKAAT OTTEESEEN
Näytä yksittäinen viesti
#
4
25.09.2011, 17:37
t.haapala
Veteraani
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Ja varmaan vähä riippuu autostaki...Sitä kun ei mainittu
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!
Salon seudun OFF ROAD Ry
t.haapala
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: t.haapala
Etsi kaikki t.haapala:n viestit