Viestiketju: 33" RENKAAT OTTEESEEN
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 25.09.2011, 17:37
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Ja varmaan vähä riippuu autostaki...Sitä kun ei mainittu
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten