Jos kerkisit ajamaan sillä niin se syöttöpumpun säätö kalvo sitten varmaan repesi vanhuuttaan.
Sen voi kokeilla siten että laittaa sormen siihen kaasuläpän yläpuoliseen nippaan johon menee sieltä pumpulta letku ja jos siinä tuntuu moottorin käydessä imua niin kalvo on sökö.
Ja kokeilu konsteja on muitakin eli siitä voi vaikka imaista tai puhaltaa koneen ollessa sammuksina ja jos ilme menee läpi niin diagnoosi on sama.
Ei ole tuo datsunin pata kaikista tutuin mutta säätö siinä on saman tyyppiinen kuin toyotassakin.
Ja koska tuo kalvo lienee siinäkin nahkaa niin kolmekymmppisenä alkaa se olla jo aika haperoa.
Luonnollisestihan ne kaasuläpältä pumpulle menevät letkut on tarkistettu vuotojen varalta????
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|