Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Säätäjä_setä
Ei se pumppu siitä välitä, mutta ruisku ei toimi oikein. Bensapaineen säätimet kun referoivat paineen joko ulkoilmaan tai vielä yleisemmin imusarjan paineeseen.
Jos ruiskun paluu tulee välisäiliöön ja välisäiliössä on painetta suhteessa ulkoilmaan (ahdas paluu linja tankkiin) summautuu tämä paine suoraan ruiskutuspaineeseen. Poltoaineen paineen säädin ei tätä eroa pysty korjaamaan pois.
|
Eine kyllä referoi mihinkään muuhun kun jousipaineeseen joka pitää paluu venttiiliä kiinni. alipaineella sitten löysätään jousta. toki insinööri on suunnitellu sen siten että imusarjan paine erot vaikuttaa samassa suhteessa polttoaineen paineeseen. Ainaskin paperilla ja korkeintaan uutena
Mä en ajatellu asiaa noin teoreettiseltä kantilta, johtunee siitä että ei oo ollu vielä niin hienoa ruiskua joka reagois negatiivisesti kohtuulliseen esim 0.3 baarin paineen nousuun.
Strömberi miehenä asioita on vaikee välillä kattoo foliohattu teknologian kantilta.