Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 21.09.2011, 10:50
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Hei hei.....ei se ajoalue tarvi olla mikään satojen hehtaarien kokoinen (kyllä se saa olla, mutta ei ole pakko)!! Just vierailtiin tuolla Swdujen puolella offi kokoontumisajoissa, jossa oli 501 erilaista offi kulkinetta mukana ja nekin mahtu ajeleen maastossa ja alue ei todellakaan ollu mikään Raajärvi!!! Ei ollu varmaan edes kulmakorven maastojen kokoinenkaan läntti. "Varikko/leiri" puitteethan oli hyvät, kun oltiiin leiriytimis alueella, joten suihkut ja vessat oli valmiina, mutta en usko, että Suomessa saadaan aikaan mitään 500 harrastajan kokoontumista ihan lähivuosina

Myöskin pienemmällä alueella on monesti hauskempaa, kun näkee muidenkin ajelua ja ei auton hajotessa ole välttämättä kymmenien kilometrien päässä huoltokamoista.

Trial alue tietty asettaa vaatimuksia alueelle, mutta mutta siinäkin taas voi ottaa mallia muilta. Ei kaikissa Nordic Trial kisoissa ole ollut pelkkiä kallio jaksoja. Monesti on ollut soraa ja mutaakin niissä mukana.....niillä mennään, mitä on!


Elikkä heitelkääs ilmaan paikkoja, missä tällaisen tapahtuman vois ehkä järkätä. Muutamia jo tullukkin ja joitain mitä itelle tulee mieleen:

-Raajärvi (tuo on vaan harmillisen kaukana Tanskalaisille ja eteläisemmän Norjan kuskeille)
-Askola ......kuka olis yhteyshenkilö?
-Ravijoki......tuollahan ajettiin Eurotrial vuonna 1999.....kuka on yhteyshenkilö
-MMC alueet Nokialla....onko vielä olemassa ja saako ajaa kisaa?
-Noormarkun alueet...? Onko kuinka iso alue yleensä käytössä?



MITÄ MUITA???
Vastaa lainaten