Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 21.09.2011, 10:32
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pkarlstedt Näytä viesti
Kyllä Kivisellä on tuossa kaikki palikat kasassa.

Kärjistäen: Ne jotka tykkäävät auton hajottamisesta ja uudelleen rakentamisesta ajavat trialia. Ne jotka tykkäävät ajamisesta suunnistavat.


- p

Mä haluun kärjistää tota vähä erilailla

Kärjistäen: Ne jotka tykkäävät auton hajottamisesta ja uudelleen rakentamisesta ajavat trialia. Ne jotka tykkäävät vinssaamisesta ja upottamisesta ja pesemisestä ja hajottamisesta suunnistavat.

Ei herneitä, sillä itsekkin olen pari kautta suunnistuskisoja rämpinyt ja vinssannutkin ja pessyt ja huoltanut ja valvonut. Myöskin trial hommaa jonkin verran ajaneena voi sanoa, että on sielläkin noita samoja harmeja.



Mutta kyllä toi paino ja varustelutaso rajaa autoja aikalailla eri kastiin. Tämä taas aiheuttaa äkkiä paljon lisätyötä kisakauden aikana, jos meinaisi molempia lajeja ajaa samalla autolla. Tyyliin trialiin mennessä vinssit pois, vinssi akut pois, lisävalot pois, työkalut ja varaosat pois ja kaikki ylimääräistä painoa tuova varustus muutenkin pois. Sitten taas trialin jälkeen sama homma toiseen suuntaan ja taas hetken kuluttua toiseen suuntaan......noh pysyis ainakin pultit herkässä



Ja kuten Kivinen sanoi on monella kuitenkin pakko lähteä sinne kisoihin (oli sitten trial tai suunnistus) voittamaan, vaikka moni suunnistelija puhuukin ajelevansa ihan vaan huvikseen


MUTTA!! Ei silti etteikö joku vois joskus kokeilla suunnistusautolla trialia.....ties vaikka tykkäis siitäki lajista
Vastaa lainaten