Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 21.09.2011, 08:51
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.475
Perusasetus

Joo, kyllä ne autot on aika erilaisia. Itsekin joutuisin modi-luokan Wranglerilla trialin pro-modiin. kivikikkailu on erittäin lähellä sydäntä, joten auto on rakennettu nimenomaan kivikkoon soveltuvaksi mutta nuo PM-reiti on kyllä liian vaikeita mun autolle tai kuskile . PM-autot ovat hydrauliohjattuja, kääntöjärruilla kääntyviä, 500+ kg kevyempiä, kilvettömiä, porttaaliakselillisia ja negatiivisilla ylityksillä olevia putkihäkkyröitä. Koita siinä sitten tulla kilpailemaan kilpipelillä jos alusta lähtien on fiilis että yhtäkään jaksoa ei pääse maaliin vaan kaadot on hyvin todennäköisiä kun kääntöjarrujen puutteen vuoksi joutuu ottamaan huonon ajolinjan tai etuylitykset tökkää mäkeä alas tullessa kallioon.

Kiinnostusta olisi pelkästään trialiin tehdylle autolle, mutta oma aika ja tilat asettavat rajoitukset. Tästä syystä HS:ään osallistuminen on suunnitelmissa heti kun omat aikataulut täsmää kisapäiviin.
Vastaa lainaten