Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 20.09.2011, 09:07
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jii Näytä viesti
Itellä oli kans joku aika sitten noita nykimisiä ja hyytymisiä, vaihtelin kans noita antureita, tulppia, jakajan kansia etc. Loppujen lopuksi vika hävisi kun vaihdoin sen virranjakajan sisällä olevan anturin.

Viime viikolla ilmaantu samanlaista oiretta, ei meinannu päästä kiven yli kun aina kone sammu kun vähän anto kaasua. Jotenkin aavistelin että vois olla samasta enturista homma kiinni, kone alko taas toimia normaalisti kun irrotin samaiselle anturille menevän piuhan ja laitoin takas. Ilmeisesti oli liitin huonosti kiinni tai jotain p**kaa välissä.
ok, pitää tarkistella tuo iltasella kunhan kotiutuu. Huomasin myös eilen illalla, että bensapumpun etuvastus on aivan törkeän kuuma... Mikä ei ole yllättävää, kun kyseessä on vastus, mutta noin korkea lämpötila voi lyhentää elinikää huomattavasti. Paljonkohan kyseinen vastus on arvoltaan?

Mistä muuten löytyi tuo vaihtoanturi virranjakajan sisään, ja minkälainen anturi on kyseessä? Optinen/mekaaninen/induktio?

__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten