Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
Onkos kilpailujen järjestäjiä herännyt tekemään kisoja kaudella 2012 ja mille päivämäärille?
Nordic Trial, eli "Pohjoismaiden Mestaruus" kisan vuoro olis tulla Suomeen 2012 kesällä, joten se nyt ilmeisesti ainakin tulee, mutta missä ja milloin?
Onko muita trial kisoja?
Saisko oikein jonkun "Suomi-sarjan" aikaan kaudelle 2012?
|
Nyt on tullut oikeaa puhetta.

..
2012 virallista sarjaahan on enää mahdoton järkätä koska ilmot on oltava niin aikaisin AKK:ssa, mutta epävirallinen sarja olis varmmankin mahollinen. Järjestäjät nyt päivämäärät vuoden loppuun mennessä eetteriin. sarjapalkinto vaikka kolehtiperiaatteella, ja jako viimeisen kisan eli tod näköisesti stadion trialin jälkeisessä iltajuhlassa... ??? vai HÄ

.(ihan vaan ajatus).
Tämä asia olisi tärkeä myös kilpailijoiden puolesta,koska esimerkiksi mahdolliset sponsori sopimukset tulee tehdä ennen vuodenvaihdetta tai juuri vuoden alussa. Antaisi vähän materiaalia kun lähtee ruinaan soppareita...(raha= innokkuutta/mahdollisuutta)

Mutta nyt kaikki järkkääjät ja kisaajat herätys jos mielitte kisailla tässä lajissa vielä.
Stadion trial porukka on sopinut että ainakin muutama kisa vielä parannellaan ja kehitellään(ja sitt tehään virheetöntä), joten apparan kaudenpäätöskisa on aikasta varmaa. aika varmistunee aina ratayrittäjän kalenterin täyttymisen mukaisesti, mutta varmasti se päivä löytyy ajoissakin, koska löytyyhän ne rata sm ajatkin.
Itse olen vammautunut kesällä suht pahasti

, mutta kaukana siintää jo tuleva kausi

ja toiveissani elää vahvasti upea henkinen ja paljon kuskeja/järjestäjiä sisältävä kausi trial maastoissa suomessa ja euroopassa. teen tällä hetkellä paljon työtä ensikauden kilpailukauden rahoittamiseksi(kela rahat on aika vähä).lisäksi autan niin paljon kuin mahdollista stadion trial porukkaa kisan järjestelyissä... olen myös lupautunut toimimaan ensi kaudella kilpailujen järjestelytoimissa ennen kilpailua tapahtuvissa suunnittelu(turvallisuus)ja järjestely tehtävissä(itse kisoissa pyrin taas Haaviston kanssa kisaamaan) ja kisa alueen purkuihin kisan jälkeen heitän pienen talkoo peikon

ilmoille, että, josko, ehkä jotta tota

saisi iisolla porukalla kepit kerättyä ja siimat rullille.
näillä ajatuksilla TOIVOOPI ILOINEN SATAKILOINEN REHTIÄ JA TOIMELIASTA KAUTTA VUODELLE 2012.