joo eli ylikuumeneminen tappaa yleensä ottaen kaikki koneet johtuu liian pienestä turbosta ja liian isoista tehoista turboon nähden eli kun pakopainetta on nii vitusti pakolämmöt tulee ongelmaksi ja pakopaine ei paljoo yli ahtojen sais nousta. tolla hiluxin turbolla varmaan ahtojen ollessa 0.8 on jo reilusti yli 1bari pakopainetta varmaan lähemmäs 2baria ja tuosta ylöspäin rupee pakopaine hiipimään niin suureksi että ahdon lisäyksellä ei ole enää mitään merkitystä.. ja tosiaan syyläri pitää olla riittävä vakio varmaan tässä tapauksessa riittää aivan täysin. ja öljy on kanssa isossa roolissa jäähtymiseen ei tarvitse olla jumalattoman kokonen öljyn jäähdytin että saa pidettyy öljyn lämmön kurissa myös liian kuuma öljy menettää voitelu ominaisuutensa joka aiheuttaa herkästi laakeri vikoja jne.. cooleri ehottomasti

kohtuus kaikessa

tuosta kytkimen kestosta verrattuna takavetoseen ni nelevetosessa on kyllä niin paljo lujemmalla isommilla renkailla, painolla ja ku melkein kaikkia neljää pyörää pitäs pyörittää jossai rapakossa.

hyvä siit tulee
ja tuo koneen tyyppi kun on samaltapuolelta hengittävä esikammio ni se tuottaa kyllä paljon lämpöö