Pöh, orkkiskytkin kesti ainakin 144 hp takarattailta ihan luistamatta
SD koneen isoin ongelma on lämpö, toiseksi isoin ongelma on lämpö ja kolmanen ongelman voinee arvata ? Se on lämpö.
Syylärin pitää siis ehdottomasti olla tikissään kun alkaa huuhaileen turbon kanssa, samoten koko J-järjestelmän ettei pääse tulemaan lämpöeroja kanteen (kräks poks halki kuten niistä kaikista).
Neljäs ongelma on vesikanavat
Kuva on nelospytystä ja siinä menee kaks vesikanavaa vierekkäin kuten näet ja huomaa tuosta myös sen että toiseen kanavaan on karannu palopaineet. Tuolle alueelle ei ole kannenpulttia lähistöllä joten olet onnesi nojassa onko syl. putki tarpeeksi koholla eikä ns "painunut kellariin".. Jos enempi hifistelee niin nuo kannattais putkittaa dekkitasosta ylöspäin..
1, 2, 3 ongelma muodostaa sitten tällaisia hiushalkeamia
Tuo alkaa jo haitata
Mulla olis paljonkin tarinaa aiheesta mutta fiilistellään jokusella kuvalla vielä, siinä vilahtelee koneet numero 2 ja 3 yms.. (kuvat on kivoja ja serverillä oli vielä tallessa jokunen vanha.)
Mutta mutta, en minä sano etteikö se vois kestää turbottelun.. Mulla ei ainakaan kestäny

Tosin jotenkin luulen että kyseessä oli kuskin kaasujalka sekä
Eli ahtopaineen säätö hytistä, aina Oulussa oli joku liikennevaloissa polkemassa vieressä ja haastamassa.. Pakkohan se sit oli opettaa
Onnea projektiin, mulla on vielä jemmassa YKSI ehjä kone kansineen.. Niitei saa mistään