Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 19.09.2011, 06:37
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Pöh, orkkiskytkin kesti ainakin 144 hp takarattailta ihan luistamatta

SD koneen isoin ongelma on lämpö, toiseksi isoin ongelma on lämpö ja kolmanen ongelman voinee arvata ? Se on lämpö.

Syylärin pitää siis ehdottomasti olla tikissään kun alkaa huuhaileen turbon kanssa, samoten koko J-järjestelmän ettei pääse tulemaan lämpöeroja kanteen (kräks poks halki kuten niistä kaikista).

Neljäs ongelma on vesikanavat


Kuva on nelospytystä ja siinä menee kaks vesikanavaa vierekkäin kuten näet ja huomaa tuosta myös sen että toiseen kanavaan on karannu palopaineet. Tuolle alueelle ei ole kannenpulttia lähistöllä joten olet onnesi nojassa onko syl. putki tarpeeksi koholla eikä ns "painunut kellariin".. Jos enempi hifistelee niin nuo kannattais putkittaa dekkitasosta ylöspäin..

1, 2, 3 ongelma muodostaa sitten tällaisia hiushalkeamia


Tuo alkaa jo haitata

Mulla olis paljonkin tarinaa aiheesta mutta fiilistellään jokusella kuvalla vielä, siinä vilahtelee koneet numero 2 ja 3 yms.. (kuvat on kivoja ja serverillä oli vielä tallessa jokunen vanha.)













Mutta mutta, en minä sano etteikö se vois kestää turbottelun.. Mulla ei ainakaan kestäny Tosin jotenkin luulen että kyseessä oli kuskin kaasujalka sekä


Eli ahtopaineen säätö hytistä, aina Oulussa oli joku liikennevaloissa polkemassa vieressä ja haastamassa.. Pakkohan se sit oli opettaa

Onnea projektiin, mulla on vielä jemmassa YKSI ehjä kone kansineen.. Niitei saa mistään
Vastaa lainaten