Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 16.09.2011, 21:02
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti

Rytari voi kertoilla noista ostopaikoista osille, kun on niitä kuluttanut...

no kyllä niitä paikkoja löytyy... haluaako kannattaa kotimaisia myyjiä vai ostaa halvennuksella ulkomailta?

http://completeoffroad.com/i-161327-...t-10-bolt.html

http://completeoffroad.com/i-123029-...l-kit-12t.html
tossa esimerkki hintatasosta...

ja sitte kun niillä pitkillä välityksillä offaillessa pilkot etuvetarin ristikon/ vetarin niin mä voin myydä vähänkäytetyn tämmösen sarjan http://completeoffroad.com/i-153294-...-u-joints.html lähemmäs puolet halvemmalla

tps ja tv vaijerin säädöstä löytyy molemmista hyviä ohjeita mm.OD:ltä ja googe haku auttaa siinäkin...

mutta jos on alkuperäinen tv vaijeri niin siinä koneen päällä kiinnikkeen kohdalla on semmonen d-kirjaimen muotoinen "nappi" minkä kun painaa pohjaan voi kuorta liikuttamalla säätää vaijeria, millin pari kun pidentää kuorta vois olla ihan aiheellista, lootan paineet vaihtohetkellä vähän nousee ja vaihto käy aavistuksen terävämmäksi... liikaa ei sovi säätää, laatikko on tosi tarkka juuri tosta tv:n säädöstä (ja siihen löytyy paljon ohjeita netistä). liian löysällä se ei saa olla, paineet laskee---> ei riitä pitään levyjä nipussa -->luuistaa ja lämpiää. mutta aavistuksen kireemmälle voi mennä noita pitkiä välejä kompensoidakseen kunhan ei sitte mee siihen että joutuu kaasua nostamalla houkuttelemaan isomman pykälän, se kun ei ole ollenkaan terveellistä laatikon keston kannalta koska tällöinkin se lootan linjapaine putoaa juuri hetkellä kun sitä vääntöä on eniten siirrettävänä.
Vastaa lainaten