Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blazer
ei ole tuota OD:tä juurikaan tullu käytettyä kun tuo pätkä mitä yleensä ajelen on tota 80.. samallaista seilaamista D:llä ja OD:llä... Mitenkäs mahtaa toi kulutus puoli käyttäytyä tolla tiuhemmalla välityksellä? kun tuli hommattua tää niinkun "käyttöautoksi"...
|
Jos se runkuttaa "pykälää" myös D:llä, niin todennäköisesti lopsii turbiinilukkoa päälle/pois, mikä ei oo hyväksi tietty sekään. Ei se välitysten tiuhentaminen välttämättä kulutusta nosta, ideahan on palauttaa ne kokonaisvälitykset tasolle mitä ne on olleet vakiopyörillä. Tai vähän tiuhemmaksikin että kompensoidaan myös kasvanutta renkaiden massaa, vierintävastusta , ilmanvastusta ja suomalaista mäkistä maastoa. Monesti noi pitkät välitykset toimii vain jossain suola-aavikolla.