Jollain tapaa adapteri asia ratkastu. Ostin sopivan adapterin ku tuli tyrkylle. Tosin mukana seuras tomaatti ja 208 jakis.

Muistin mukaan, auton alla olevassa paketissa on tuo adapteri huomattavasti lyhyempi kuin ostettu adapteri. Meinottelee sitä, että automaatin ulostulo akseli ois pitempi uudemmassa vaihteistossa. Eli ei käy oikeen osat ristiin muuten kuin tekemällä. No samapa tuo, nakataan uus automaatti adaptereineen auton alle.
Eikös sitä niin sanota, että kaksin on kauniinpi. Pitipä sitten hamstrata toinenkin W150:nen harmiks. Tällä kertaa steppari lavanen hyötyajoneuvo.
Kyllä se auto vaan kolmessa vuodessa kerkee kasvaan. Noilla kun on sen verta ikä eroa.
Kaikennäköstä puutosta tuossa ostetussa pelissä, mutta sopiva adapteri siinäkin olis mukana. Suurin puuttuva osa on moottori.
Perimätiedon mukaan autossa on ollu joku kiisseli kone aikasemmin kiinni. Ilmeisesti sen johdosta, moottorin alta menevästä palkista on polttoleikattu pala pois.
Eipä ole vielä kristallisoitunut mitä tuolle stepparille tekisin. Toistaseks tuskin mitään, kun laiskan ei kannata kahta rojektia samaan aikaan yrittää puskea. Täytyy joku paikka tuolle keksiä.
No ehkä ehjää etupalkkia vois ruveta ees haeskeleen. Noin vuos sitten tuli hävitettyä yhet Traildusterin jämät jossa ois ollu sopiva palkki. Tässä sen näkee, ikinä ei pitäs mitään myydä/hävittää.