Pitäsköhän pävitellä tätäkii taas pitkästä aikaa...
Ei ole tullu suurempia rakenneltua aikoihin. Pääasiassa tullu vaa harvakseltaan ajeltua ja sitte toi on keränny vaan pölyä.
Kahdella viimesellä ajokerralla on katkennu yks etuvetari per reissu. paskoja ovat kun ei 35" pyörää kestä ja hellää käsittelyä
no nyt tuli joku ihme inspiraatio pläjäys ja patrolli sai uudet ovet, konepellin ja uuden tiimi värin. katkennut vetarikin tuli vaihdettua ja muutenkin perus huolto/kunnostus suoritettua.
pirun hyvää maalia muuten toi rtv:n temalac, helppo maalata ruiskulla ja pensselillä, peittää hyvin ja on yks komponettii. kovempaa yks komponetti maalia saa hakee samaan hintaan...
Kuvassa ei näy mut myös vinssin liukukita tuli vaihdettua kavennettuun rullakitaan ja vaijerin kelaus tuli muutettua et kelaa nykyään yläkautta. nyt vinssi purkaa nopeemmin ja kelaa hieman hitaammin, ei kyllä hidas oo vieläkään
myös katolle ilmesty kaks lisäpitkää ja kolme työvaloo, iso nordic (hid400) tuli keskelle, sen kummallekkin puolen vanhat pienehköt pyöreet bochit (3mm prikkaa ku laitto h3 xenonin alle niin valokuviosta tuli pirun hyvä mettäkäyttöön) ja reunoille laitoin hellan pikku työvalot xenoneilla myös. vääntelin 12mm pyörötangosta viel kaaren valojen päälle et ei ekoihin risuihin jää valot.
pitäs alkaa keksii jotain vahvempaa vetaria tohon akseliin. porttoja kun en oikee halua, tai ehkä mogin valut mut sit saa jo leiman uhohtakkin ja noi ei kestä nii jotain tarttes keksiä. kuus etutikkuu menny vuoden sisällä joista neljä lapsellisen helposti. 39,5" pokkereilla ei menny yhtään, 38,5"tsl:llä meni neljä ja 35"pokkereilla on menny jo kaks... eli äkkiseltään ku tosta päättelee nii mitä pienemmät renkaat nii helpommin tikut katkeilee. pitää kait siirtyä 44"
jostain ku löytäs lonkkarin 30-pooriset cromot, jenkeistä ei tunnu ainakaan vastausta kuuluvan...