Kelihän oli hieno eteneminen oli Libertyllä ihan kohtalaista, on se vaan matala 2" korotuksellakin, pohjapanssarit olivat tarpeen aika ajoin. Tulihan huomattua että "vakioautojen" siirtymää takamaastoon on helpotettava ja muillakin vakio reittejä on levenettävä sieltä täältä.
Vakio reitille risteyksiin tuli laitettua keltaisia kolmioita näyttämään suuntaa missä helpompi reitti jatkuu ja niitä lisätään sitä mukaan kun keritään.
Helpompi reitti loppuu seuraavassa risteyksessä jos siiinä ei ole keltaista nuolenpäätä osoittamassa suuntaa.
Takapuskuriin, lokasuojan levikkeeseen ja luonnollisesti vanteisiin tuli jälkiä, vaan nehän pystyy korjaamaan.
On se JEgoNEERillä kruisailu vaan jotenkin rennompaa.
Tässä vielä muutama kuva.
Libertyllä jo selvitty kivikkoisesta alkutaipaleesta helpomille taka maaston reiteille.
Metsässä havaittiin suokuopassa toimintaa.
Eikun Liberty parkkiin ja lähmmäksi katsomaan.
Kallioiden välinen suokuoppa olikin syventynyt kovasti siitä kun reitti on tehty.
Sieniäkin Lassi "keräsi" kameralla.
Vakioreittiä levennettiin jotta Liberty kyljet pysyivät suorina.
Vanteeseen tuli kuitenkin naarmu.
Parin viikon päästä taas on mahdollisuus päästä ajamaan.
t. Ismo Ämmä