Viestiketju: Universal-motor-gerät
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 11.09.2011, 20:33
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

ja siitä paluu linjasta pari huomiota:

- tarpeeks väljä putki, oikeastaan ei voi liian iso olla, ei saa ahdistaa
- ja paluu öljypinnan yläpuolelle kuitenkin, ei saa ahdistaa sekään

laita vielä joku kannakerauta tuosta ahtimelta vaikkapa pakosarjan kiinnityksen luo, säästää hiukka pakosarjaa...

asiameininkiä joka tapauksessa...

ja jos / kun kuitenkin ruuvaat lisää syöttöä, älä lisää kierroksia / mieluummin päinvastoin inan alas, säästyt monelta männänrenkaan pätkältä...

sitten kun oikein rupeet hienostelemaan, niin pumppua voit hieman kääntää aikasemmalle, ja syöttö on sopiva, kun kaasu pohjassa vaihteella vedättäessä savutus loppuu just maksimikierroksille, enemmästä kun ei nakuttajassa ole mitään hyötyä, eli kun ei enää kierrä, ei tarvii enempiä ahtaakaan
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 11.09.2011 20:46
Vastaa lainaten