Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 11.09.2011, 13:25
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jii Näytä viesti
Halpoja ja helppoja kysyjän kategoriaan meneviä parannuksia mitä itekkin tullu tehtyä tämmösessä alottelijakategoriassa missä ite liikuskelen:

-helmpalkit, uskaltaa yrittää kivien/kantojen yli vaikka ei ois ihan 100% varma maavaran riittävyydestä
-bensatankille ZJ:n vakiopanssari, menee "heittämällä" paikalleen ja saa purkaamolta muutamalla kympillä
-iskarin kannakkeet takaa ylemmäs, ei töki niin kantoihin ja saattaa tulla ulosjoustoa lisää
-takaa kallistuksenvakaaja metallinkeräykseen
-eteen kallistuksenvakajan "pikalukitukset" (esim JKS tai tekee itse)
-joustonrajotukset kohilleen niin ei tartte arkailla millon ottaa renkaat kiinni minnekin

Kokeneempien harrastajien safareilla antamien kommenttien mukaan XJ:llä kyllä pääsee yllättävän hyvin lähes vakionakin.

Jakista pitäs vielä suojailla, teräslevyä on jo hankittuna.

Itellä renkaat 31" Kumho KL71:t. Vähän kokemusta myös noista BFG altsikoista, Kumhot hakkaa ne mennen tullen kaikilla rintamilla.
Toi kokeneempien neuvo on myös ajotapahtumassa ihan kullan arvonen juttu, niin helpolta homma tuntuu heti kun on spottaamassa ja neuvomassa joku konkari.

Tosta ZJ:n tankkipanssarin sopivuudesta en tiennykään, erinomainen vinkki. Pannaan hakuseen heti kun muistetaan
Vastaa lainaten