Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jii
Halpoja ja helppoja kysyjän kategoriaan meneviä parannuksia mitä itekkin tullu tehtyä tämmösessä alottelijakategoriassa missä ite liikuskelen:
-helmpalkit, uskaltaa yrittää kivien/kantojen yli vaikka ei ois ihan 100% varma maavaran riittävyydestä
-bensatankille ZJ:n vakiopanssari, menee "heittämällä" paikalleen ja saa purkaamolta muutamalla kympillä
-iskarin kannakkeet takaa ylemmäs, ei töki niin kantoihin ja saattaa tulla ulosjoustoa lisää
-takaa kallistuksenvakaaja metallinkeräykseen
-eteen kallistuksenvakajan "pikalukitukset" (esim JKS tai tekee itse)
-joustonrajotukset kohilleen niin ei tartte arkailla millon ottaa renkaat kiinni minnekin
Kokeneempien harrastajien safareilla antamien kommenttien mukaan XJ:llä kyllä pääsee yllättävän hyvin lähes vakionakin.
Jakista pitäs vielä suojailla, teräslevyä on jo hankittuna.
Itellä renkaat 31" Kumho KL71:t. Vähän kokemusta myös noista BFG altsikoista, Kumhot hakkaa ne mennen tullen kaikilla rintamilla.
|
Toi kokeneempien neuvo on myös ajotapahtumassa ihan kullan arvonen juttu, niin helpolta homma tuntuu heti kun on spottaamassa ja neuvomassa joku konkari.
Tosta ZJ:n tankkipanssarin sopivuudesta en tiennykään, erinomainen vinkki. Pannaan hakuseen heti kun muistetaan