Menee jutut vähän ot:ksi. Parempi vaan laittaa kilvitettyyn peliin luvalliset osat, eikä viritellä liikoja tai yrittää selitellä katsureille (tai naisille) - se kun yleensä on turhaa

- niin ei tule ongelmia. Kilvettömät sitten toinen juttu.
Fysiikan laeista: Jarruletku kun kuitenkin vähän joustaa paineessa, niin mitä pidempi letku ja suurempi halkaisija, niin sitä enemmän joustoa (=tilavuus suurenee) ja sitä vähemmän menee nestettä tarpeelliseen paikkaan. Koskee vain jarruletkuja.
Jatketaas sitten topiikkia. Eilen on testattu kaverin (kiitoksia vaan Keltsille) vanteilla sopivuus. Nyt menikin sitten vaikeaksi. TML:n ET-10:llä ei uusio-31:n mahdukaan kääntymään edessä, joten nyt on joko pidettävä orkkisvanteet tai sitten avarrettava myös 31:llä puskureita ja tehtävä sisälokareihin modauksia ettei ne roiku ulkona.
Olis pitäny ottaa kuva, kun veivattiin etupäätä rampille mutta pääsi unohtumaan, kun meinas kaatua koko tiili-lauta-viritys. Topiikkiin "kellä korkein jousto" olisi luku ollut 70cm ja vielä oli takapyörä tukevasti maassa. Tehdyt takajousituksen muutokset (pitkä riipuke, sen yläpään kiinnitys alemmas, iskarien alapää ylemmäs) ei todellakaan menneet hukkaan. Tarttee kokeilla joku toinen kerta tukevammalla alustalla, niin löytyy maksimi. Ihan ei taida tynnyri kuitenkaan mahtua, mutta riittää se tämäkin.