Laitetaan jupinoita myös tänne kun projekti taas etenee. Eli lähtökohtana 110 2.4td joka haettiin oulusta työautoksi 2010 keväällä
Autossa oli ifs.n 4" korotus sarja sekä oldmanin takapää ja alla uudet 33" maxxis butshotmudderit. Esitöikseen koneesta haettiin muutama kaakki lisää ja näillä eväillä ajeltiinkin kesä 2010 kunnes...

Alkoi "perinteinen" kansi jumppa eli kansi halki useasta kohtaa.. Uusi kansi löytyi loppujen lopuksi toyo foorumilta ja matka jatkui taas.
Talvi koitti ja hilu koki pieniä kasvon kohotuksia. Kaverin ripeä celica vaihtui myös 4x4 laitteeseen jostain kumman syystä

Työmaalla kokeiltiin "joustoja" ja.... Se niistä.
Muutaman talvisen metsäreissun jälkeen lopo lähti lapasista ja hilu parkkeerattiin talin perukoille

Ja projekti alkoi..

Lava ja levikkeet lähti maailmalle ja palkkia ilmestyi talliin.
Pian näky olikin tämä ja intoa piisas..
Orkkis helmat huitulaan ja

Palkkia tilalle.

Hiukan putkea sekaan ja avot.
Samalla tuli tehtyä 1.5mm pellistä tilkkutäkkiäkin.
Seuraavaksi mallailtiin lj.n aksulaa paikoilleen
Tavaraa tuli ruudun täydeltä tallin muutosten takia ja muutenkin into rupesi hiipumaan töllin rakentamisen ja firman pyörittämisen takia.
seuraavan 5kk aikana ei sitten tapahtunut muuta kuin vilkaisuja toyotan suuntaan. kunnes kipinä taas puraisi. Talveksi ajoon ja juu seuraavasta talvesta puhutaan.
Hiukan maalia ja uusia puslia

puskuria ja vinssipedin tekemistä keulalle
"muutama" ikh reissun jälkeen saatiin sekoitettua kaikista ostetuista purkeista oma mieleinen sävy ja lokasuoja sai toimia koekappaleena

Tänään liimailtiin toiselle puolelle palkkia ja mallailtiin purettuja osia muokkauksia varten.
Edessä viellä sopivasti mätätöitä, pohjat + maalaus, puskureiden tekoa, fladbed tai terve lava jos jostain löytyy, sähköjä, Etuakselin asennus, yms.yms.yms.. Päivitellään kun edetään.