Kyllä paavo ainakin manuaalilaatikon nopeanpuolen välityksiä pystyy muuttamaan 1:0,895. hommaan tarvitaan pari hammasratasta toisesta jakolaatikosta sekä parituntia sorvauksiin ja hitsauksiin,en tosin ole viellä päässyt koeajolle mutta jos oikein laskin vaikutus pitäisi olla noin 25%.jos tarvit neuvoja niin ilmoita.raideleveyden kanssa ei pitäisi tulla ongelmia ja kun kysyin konttorilta että tuleeko ongelmia kun muuttuu rumpujarruiksi niin sanottiin että auton kokonaispaino määrää jarrujen tehon eli jos luovuttaja auto on kokonaispainoltaan raskaampi kuin vastaan ottaja ei jarrujen kanssa ole mitään ongelmaa.Tähän asiaan tulee varmuus kuukauden sisällä kun käyn omani katsastamassa. Onko kellään varmaa tietoa kumpi rengaskoko tulee papereihin, auton alkuperäinen vai vaihdettujen akseleiden org.koko.
-HANNU
Note! This message was posted anonymously!
|