Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.03.2004, 17:04
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Jeps,koeta ny pysyä nahoissas viikonloppuun,ni käyn noi paperit ajatuksella läpi.
Mä en ole taas edes ajatellu etteikö niitä sais tehdä,ei ole ainakaan katsastuksissa mitään sanottu.Mulla on edelleen voimakas tuntuma et se kolmesatasen kardaani passais suoraan.Mä lyhensin itse.pikkasen vistompi,ku esim toitsujen kardaanit,joissa on keskitysholkkia minkä saa työnnettyä leikattuun putkeen sisään.Näissä on jotenki,tyssähitsattu noi kardaanit nippuun,uhrasin yhden 30mm:sen hylsyn keskitykseen.Sit kun pääset vaiheeseen missä auto käy ja syttyy avaimesta ja kun käännät virran pois,ni saatat pitkästyä odotteleen millon moottori sammuu...On nää diesel mallien sähköt sitä luokkaa,ettei virta lopu konehuoneesta ennen ku laturilta häipyy herätin virta moottorin pysähdyttyä.Joutuu kait vetään virtalukolta oma linja puolalle,jos ehdit keksiä jotain älykkäämpää,ilmoittele mullekkin...mun tavoite on et saan auton nippuun ylläkselle.Jos teet korvalliset itse,voin laittaa mittoja sulle.Entäs sit se tehostimen pumppu???Mä ainakin olin mittovinani ettei menis h-auton kiinnikkeillä,tulee tässä g-mallissa simpukan ylä-puolelle...

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten