Viestiketju
:
ARCTIC TROPHY 2011
Näytä yksittäinen viesti
#
1
08.09.2011, 13:11
myllis
Veteraani
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Kyrsälä
Viestit: 1.059
Tämän päivän jälkeinen tilanne. Eli Lipponen 2h 20 min. johdossa seuraavaan (ja tuossa on se 5h aikasakko porttaaleista ja renkaista), Polaris -team myös johdossa mönkkäriluokassa.
Ei nuolaista vielä ennenkuin tipahtaa..
__________________
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne!
myllis
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: myllis
Etsi kaikki myllis:n viestit