Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 07.09.2011, 21:10
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Tarjoaa kyllä Pirate4x4:n info D60- etuakseleiden luovuttajaksi myös 1988-1991.5 V30- sarjan pick-uppeja, mutta ovat kyllä siis tuota 30- sarjaa mikä tarkoittaa GM:n terminologiassa "1-ton" luokkaa ja ne on käsittääkseni olleet aina rungoltaan järeämpiä kuin nuo 10/20 ja/tai 1500/2500 sarjan vermeet. Yritin oikein Googlellakin etsiä, mutta en oikein saanut selkoa oliko nuo millä rungolla. Epäilen kuitenkin että ei käy verrokiksi.

Jo tuo D60- akselin käyttö edessä 10- pulttisen sijaan vähän tahtoisi sanoa että on järeän luokan kapineesta kyse.

Jos nyt satut löytämään sopivan verrokin millä saisit jäykän akselin eteen, niin muista että noita D44 etuakseleita on ollut niin maan miljoonalla eri setupilla. Pääasiassa niissä on kyllä akseliputken ulkohalkaisija sama tai samaa luokkaa (2.75" - 3.00"), mutta seinämä voi sitten olla ihan mitä vain ja leveyksiäkin on montaa eri mallia, samoin pulttijakoa yms. yms.. Sopivan järeitä luovuttaja- autoja tahtoo olla tässä maassa harvassa missä riittäisi etuakselimassa sun vaatimille painoille.. eikä ole juuri helpompaa löytää D60 etusiakaan Tosin onhan noita muitakin, pakkoko sen on olla Danan akseli
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten