Nimittäin aika suuressa osassa tuon ikäisiä autoja on alkavaa ruostetta
tuulilasin tiivisteen alla
Niin, ja tiivisteen puhdistkseen kannattaa käyttää pikkasen aikaa, nimittäin jos jää
likaa lasin ja tiivisteen väliin, niin alkaa varmasti vuotamaan.
Ja samaten jos jää joku vanha tiiviste makkara tms tiivisteeseen, niin menee vesi
korin ja tiivisteen välistä.
Ja tuossa lasin paikolleenlaitossa on monta tapaa, kuten on myös asentajia.
Yksi tykkää laittaa maalarinteipin koriin, siihen 2 peltin pistehitsitsisauman päälle
liukasteeksi (helpottaa asennusta, mutta teippi ei varmaan ainakaan paranna ruostekestävyyttä)
toinen voitelee tiivisteen silikonilla, mikä taasen haittaa mahdollista tiivistekittittiä......
yksi vetää narulla, toinen sähköjohdolla....
Ensikertalaisella vois olla tarpeen 3 käsiparia, joista 4 kättä painaa ulkopuolelta,
kun 2 vetelee naruja sisältä
p.s äkkinäisellä tahtoo lasi sattua pikkasen puoleen reiästä -> viimmenen reuna
ei ala mennä paikoilleen millään... -> lasi irti ja uusintayritys
Ja kukaanhan ei kiellä harjoittelemasta vanhalla lasilla, mikäli lähti ehyenä irti.