Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.09.2011, 22:01
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
Tankki tuli siinä uusittua, nyt vaan täytyy joku suoja siihen kehitellä ettei käy toistamiseen vahinko, millasia muut on tehnytkyseiseen paikkaan.
Laita siihen sopivaan muotoon kantattua peltiä eivaan, eikait se sen kummempi oikeasti ole.. mulla on ZJ:ssä XJ:n tankin panssari mikä on 3mm:n hardoxista, tosin siihen pitää tehdä pari vahviketta kun ei mun mielestä ole kunnon panssari - etummaiset kiinnikkeet taipuisi heti ensimmäisestä tällistä kiveen. Eihän se panssari juuri muuta vaadi kuin sopivat taivutukset eteen/ taakse, tasainen pohja, kiinnitykset vetokoukun paikoille (3 pulttia) ja vaikka takapään poikkitukeen missä on reikiä valmiina.

Tai sit vaan teet takakontin pohjaan reiän ja nostat tankkia niin ylös että takarungon alareuna ja tankin pohja on samalla tasalla? Eipä juuri tarttis enää panssaria ja vaan joku millisestä pellistä tehty "laatikko" kontin puolelle että täyttää lain pykälät ja ei tule bensat sisään jos menee auto ympäri supermarketin pihalla. Mahtuu vielä kauppaostoksetkin mukaan

Lainaus:
muuten onkin vaan sähköjen ropellluslinjalla tullut oltua, mm. kaikista polttimoista edestä oli jostain syystä lanka särki, joko hyvin mitotettu kestoikä tai joku kumma häiriö...
Kohtuu ohuet langat, ja ajovaloille ei ole releitä. H4:llä kärvähtää joko valokatkaisija tai johdot. Mulla meni kaksi katkaisijaa, ennenkuin sitten tajusin lisätä releet väliin ja laitoin paksummat johdot.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 06.09.2011 22:36
Vastaa lainaten