Viestiketju: "KAKI" uuteen nousuun
Näytä yksittäinen viesti
  #151  
Vanha 05.09.2011, 20:47
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kairala Näytä viesti

Mutta on se vain pakko todeta että aivan mahtava auto tommoselle avojängälle.
painoa vähän ja sopivasti leviä renkaat niin hyvin kulkee. Itekki yllätty.

Nyt alko hirveä kuumotus vitosella alkavien välitysten perään ja lukotki ois tieten ihan ok. Jos ensimmäiseksi sais tuolta jarrunestevuodon paikallistettua.
Hirvitti jyrkkää mäkeä noussa ja jos auto sattu sammuun niin työ maa oli pittää paikallaanki se.
Viitosella alkavia välityksiä ei noille akseleille saa, eikä kyllä kannattaakaan kun jo 4.88:t on aika rajanvetoa noille. Mutta 4.56 on aika passeli automaatilla ja 33" renkailla, manuaalilla en sitten tiedä.. laita välitetty jakis tai jotain hitaalle puolelle?

Eihän Cherokee pysy mäessä paikallaan, kun alkuperäiset jarrut on niin surkeat Pitää vaan mennä kerralla ylös asti
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten