Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 10.03.2004, 17:11
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

No niin nyt sitä tietoa... Päästään alle 4000€ ilman sisäsäätöä.

C5 noin 3600€ sarja. Sis säädön sisään- ja ulospäin, siis samasta ruuvista.
Säätö kuljettajan paikalta on tulevaisuudessa mahdollista, eli vielä ei ole
valmispalikoita siihen. (voi toki erikseen tehdä rahamiehille).

C4 sarjaa ei ole vielä, mutta mun autoon tehdään eka pari, joka viedään sitten
tuotantoon kun on saatu toimimaan hyvin. Hinta teräsrungolla arvioiden noin 3000€
ja alumiinirungolla hiukan enemmän. Sis säädön sisään- ja ulospäin samassa ruuvissa.
Huom satsi tehdään niin että iskareita ei todellakaan tarvitse irroittaa autosta
säätämistä varten.

Hyvin säädetyt Öhlinssit toimivat radalla ja kadulla todella hyvin ilman lisäsäätöjä.
Eivät ne siis ole pelkästään kisoihin tarkoitettuja, vaikka toki "kisaiskareita" ovatkin.
Voihan säätöjä kiristää radalle, mutta kerran kohdalleen säädetty on aika hyvä ajoon kuin ajoon.

Ja todellakin Öhlinssit ovat enemmän kuin 4 kertaa paremmat kuin esim Konit.
Esim USAsta kuului juuri että uusilla Öhlins C5 iskareilla oli vakiosarjasa jossa virittäminen on
estetty minimiin, rikottu uusi rataennätys 1,6 sekunnilla.

Tuolta tietoa Öhläreistä jos joku ei tiedä mistä kepeistä puhutaan
http://www.ohlins.se/car_mcj.shtml

PS nyt on sitten mun säädettävät Konit myynnissä...
Tää sivuille kirjautuminen on muuten suolesta.
moisio@hyke.fi


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten