Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi
jaa jaa no sit ymmärrän.. mutta tota onko sit tietoo paljon tollanen normaali ahdin vaatii painetta että keskittää akselin kunnolla koska ihan turhaa sinne on toisaalta sitä täyttäpainettakaan pistää jos rasittaa turhaa? käsittääkseni aika harvassa koneessa toisaalta mitään 6barin öljynpainetta onkaan..
ja ei ainakaan itellä ole kukaan moottorin numeroa ikinä tarkastanut jos pokkana sanoo vaan että tässä on nyt se td25t kone laitettu ilman coolerii vaan jos ei niissä vakiona ole? 
|
Paineesta en ole varma millä se keskittää mutta luulis siihen riittävän 1bar ja tuo 6bar oli vaan vertailu luku.
Tuosta moottorin vaihdosta niin en ole kyllä itsekkään törmännyt ongelmiin tuon asian kanssa kuin kerran mutta jos innokas inssi on niin sitten on hiukan vaikeampaa tuo katsastaminen.
Eräs pieni mutta pippurinen katsastaja joensuussa kaivoi yhdestä bemarista moottorin numeron esille kun mentiin muutoskatsastamaan vaikka meillä oli se "oikea" lapulla näyttää
Ettei mene off topic puolelle niin minkäs kokoinen turbo tähän kingin on tulossa?