Viestiketju: Brygin LäJä
Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 02.09.2011, 10:55
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

1300*C niin alkaa tuo rauta olemaan suht juoksevaa....

Ei muuten, mutta aikanaan B-ryhmässä ja RC-sarjalaisissa paukuilla saatiin pakopesään 1200*C lämpötila kun paahdettiin polttoaineet suoraan koneesta läpi (jäähdytettiin mäntiä!!!) ja sytkällä sitten palamaan ahtimessa, jottei ahtopaineet kadonneet "moottorijarrutuksessa" (????).
Tietenkin, käyttihän Toyotakin A-ryhmäläisissä sitä vanhempaa paukkua, jossa oli ihan oma suutin turbolle, kun päästi kaasun pois, nin silloin tavaraa suoraan ahtimeen!!!!

Vaihda se anturi nin alkaa taas järjelliset arvot näkymään!!!

Ja siistiä työtä edelleen!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten