Jotain taas tehty. Jarrut oli hiukan vetelät/ilmavat niin vaihdoin HDJ:n jarrupääsylinterin ja tuli huomattavasti parempi poljin tuntuma. Tehosta en osaa vielä sanoa kun saattaa olla vieläkin ilmaa hiukan putkissa. Raktion baarit on valmiit,osittain testailtu ja havaittu ehkä jäykäksi. Mutta estää tehokkaasti akselin kiertymisen. Kuvassa on vielä eka versio jossa riipun asento väärin,nyt muutettu oikein päin.
Sain lahjoituksena eräältä Volvo mieheltä ton oman lukkojen ohjauspaneelin joten väkästelin sen tohon,ei järin hieno asennus muuten niin komealle paneelille

Lukot toimii kyllä komeasti verrattuna toyotan omiin paineilma käytöisiin, menee päälle ku tarvii ja poiskin lähtee hienosti. Ei enää etulukko jumissa kääntelyä puiden välissä.
Pittbulleja en ole vielä päässyt kunnolla testaamaan mutta ensi testit on ollu hämmentäviä,pito ollut odotettua heikompaa mutta ehkä lauantaina ollaan viisaampia.
Ennen lauantain ajoja tarvitsee vaihtaa päälaatikko,pitää pahaa ääntä 4-5vaihteella moottorijarrutuksessa. Vähän niinkuin laittaisi vaihdetta päälle ilman kytkintä. Onko ideoita mahdollisesta viasta? Voi olla että laitan koko paketin varaosa autosta ja laittaa välitetyn jakiksen takas myöhemmin. Mistä tulikin mieleen että nyt on tosi mahtavat välitykset hiippailla mettäs, ai ai, oikein naurattaa kun muistelee ajelua toyota akseleilla 38"lla vakio väleillä