Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 02.09.2011, 05:57
nbf:n Avatar
nbf nbf ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.07.11
Sijainti: jns
Viestit: 389
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
tarviiko muka kuristaa liukulaakeri ahtimille ? en ainakaan ole kuullut? eikä ole ollut mitään ongelmia minkään vehkeen kanssa. kuulalaakeri ahtimet erikseen. tosiaan ton katsastuksen kanssa tulee vähän ongelmia kun kyseessä on vähäpäästöinen auto.. mutta näitähän on tehty td25t moottorilla vai mikä se oli ? jos vetoaa että tähän on vaihdettu kyseinen kone joku on 92 tai uudempi ni pitäs käydä vähäpäästösyytensä puolesta ? ulospäinhän ei varmaan suurta eroa ole jos koittaa katsastaa vakio ahtimella tai saman tapasella ensin ja sit lyö vasta oikeet rojut kiinni. tai sit ihan pokkana isolla ahtimella ja penkki lapulla

Siis tuo kuristamis homma perustuu omaan kokemukseen. Kun joku hylkää ahtimen siksi että se vuotaa öljyä niin minulla se vielä toimii kun kuristaa ö-paineen. Jos siellä on maksimissaan 3 kiloa eikä 6kiloa niin kyllä se ainakin vähentää mahdollisuutta että ahdin alkaa vuotamaan.

Moottorihan pitää olla se td25t jos sitä meinaa käyttää päästöjen puolesta eli itse et voi tehdä ns. Vähäpäästöistä moottoria kuin niillä testeillä joka maksaa n. 900€ veto
Vastaa lainaten