Taidan jättää nuo revolverit ainakin toistaseks väliin. Ennenmin sit vaikka se keski ilma pussukka.
Niinhän siinä kävi, että 300 - 400 kiloo omenaa kyydissä niin rupes jousitus isommissa töyssyissä pohjaan takana. Pientä hienosäätöä rälläkän ja lenkki avaimen kanssa, niin josko se siittä. Selkee mitotus virhe oli jääny.
Jos laittas kuvia takautuvasti matkan varrelta. Tosin osa kuvista edelleen hukassa, mutta kun ei löydy niin ei löydy.
Vanha vedenkeitin pois.
ja uus tilalle
Kovasti testi ruoviteltiin pitkin hallinpihaa. Toinen akku oli huonosti kiinni ja kyljestä halki. Akkuhappo sit poltti akkutelineestä muovituksia pois.
Kovasti alkuun ihmetytti, että mitä ihmeen nestettä voi vuotaa etulokarin nurkasta.
Lokareita piti avartaa ku testi kohelluksessa suunnilleen joka pyörän lokari otti ittensä. Ei mahtunu 38.5 pyörä oikeen mitenkään lokariin, ei edessä eikä takana. Tuommoset viipaleet etuloksuista.
Tuon näkönen ilman sisälokaria.
Kaikki pellit mitä veistelin etupäästä sisä ja ulkolokareista pois.

Jonnin verta sinne joutu sit uutta laittaan tilalle.
Olihan kamala homma veistellä nuo irrotettavat sisälokarit sopiin avarrettuihin kaariin.
Takalokarit olikin sit helpommat, kun sai liittää avarretun kaaren ja sisäloksun suoraan toisiinsa.
Leikkaus viiva.
Leikattu
Ulkopelti taitettu
Sisä ja ulko lokari liitetty ja maalia odottamassa
Edellisessä kuvassa näkyy tuo takarungon pää. Molemmissa päissä on yli 10 isompaa ja pienenpää reikää puolellansa. Kaikennäköstä siinä sit varmaan onkin roikkunut aikojen saatossa. Kun joskus saa alotettua vahvemman puskurin veistämisen, niin tarvii laput hitsata tuohon emmentaali reikä kasojen päälle.
Dodgen 205 part time jakis tuli hommattua "sokkona". Eihän se sit ollukkaan lähellekkään sopiva.

Ei ihan satu pulttijako samaksi.
Myyjä lupas kysellä adapterin perään josko se vielä löytys. Eipä oo kuulunut sit jälkikäteen mitään. No ehkä tuon saa sopiin kun väkisin sovittaa.
Uuden jakisen pulttijako porattuna vanhaan adapteriin (pikku kellotus samalla).
Uus jakis ja vanha adapteri toisiinsa pultattua.
Tähän asti näytti lupaavalta. Paikalleen sovittamisen jälkeen rupes kaljaa tekeen mieli tosissaan. Vaihdelaatikon akseli 15mm liian pitkä. Rällä kourassa olin jo auton alla akselia katkomassa. Päätin kuitenkin, että en tee toistaseksi mitään peruuttamatonta, vaan heitän vanhan 203 jakiksen paikalleen. Suunitellaan rauhassa tää kesä mitä jatkossa tuolle tehään.
Hivenen on vielä opiskeltavaa auton mittasuhteiden kanssa. Vaimon kukkapurkille kävi seuraavasti.
Tarkaan kummiskin onnistuin ajaan kun viereinen vesi tynnyri ei kaatunut, vähä vaan vedet loisku. Vai olikohan ees vahinko.