Viestiketju: Bektori
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.09.2011, 20:32
Artzi_ip:n Avatar
Artzi_ip Artzi_ip ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 26.07.07
Sijainti: Kalajoki, Finland.
Perusasetus

pitkän tauon jälkeen..

jatketaanpa tätäki. ja selitellää ensin hirviästi. ei oo ollut tarpeeks aikaa bektorille joten se on pää asiassa vain seisoskellut ja ootellut vuoroaan loputtomien auto rojektien jonossa. sitten tässä kesällä tuli vielä talokin laitettua ja sen parissa on aikaa vierähtänyt. mut uudessa tallissa taas pääsis bektoriaki jatkaan. ja jottain ompi tehtykki. laitetaas nyt ensin taas pari kuvaa rouva möröstä joka on kaivannut liikaakin mun huomiota..
ja eipä noista tosiaan mitään selvää saa kun ovat otettu video kameralla.. perkeleen pikkuveli hukkas mun digikameran.

tosiaan kallentorilla oli GMC näytillä. ei mahtunut parkki halliin muiden autojen kans niin sai sit pihalla hävetä..

sit aloittelin taas bektoria..

pakosarjaa on taas muotoiltu uusiks..

sähköjä pitäis vielä lisäillä..

sitten siinä välissä..

12 bolt lukolla. entinen ja vetari entinen.. vasta tokakerta..

sit aloin bektoriin lisää ohjausvoimia alko tympiin tuo pirun raskas ohjaus..
vanha pumppu pöydälle ja mietintää..

soitin ojalan hannulle. ja se heti kerto että jenkki vehkeissä oleva ns pisara pumppu on paras mahollinen.. hmmm.. mullahan saattas olla...

hetkellisesti joutu elinten luovuttajaksi

sitten puretaan.. jatkoa tähän hommaan seuraa..

yks juttu mua on jääny kyllä aika pahasti vaivaamaan. ja seon tuo täysin onnettoman tehoinen !! TIE LIIKENNE HYVÄKSYTTY !! kardaani käkkäri sarja wilwood mekaanisella satulalla. vittu tuo on niin paska että vaikka pistää vinssistä vedon tonne satulaan niin sillä ei saa ees autoa pysyhyn tasamaalla tuulisella säällä... vaikka meidän lainsäädäntö ei hyväksy sitä hydrauli käkkäriä niin sen mä sinne kuitenniin laitan. se on varma. ja nakkaan muuten ton williwoodien niin kauas kuubaan että siittä ei ees vahingossakaan tuu enää kellekkään harmia.
pistetääs pari kuvaa

tämä pois

ja tämä tilalle

jatkan tätä taas joku päivä..