Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 31.08.2011, 22:50
J0hannes:n Avatar
J0hannes J0hannes ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.07.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.039
Blog Entries: 20
Perusasetus

Tinaamiset jäi kyllä välistä, kun oli vähän kiirus saada auto nippuun ja liikkumaan.
Jostain kumman syystä Koneteekkarin opintojen alkaminen ei ole ainakaan lisännyt käytettävissä olevaa aikaa auton parissa. Päinvastoin


Irroitushommat on perseestä.


Tankki ennen käsittelyä. Jälkeen kuvaa ei tullu otettua, mutta päivitellään se sitten jossain vaiheessa, kun panssaria saa piirreltyä ja mallailtua.
Pensatankki on Motonetin tuote. Tuli yllättävän nopeasti, ottaen huomioon, että kävin keskiviikkona vähän ennen sulkemista pytyn tilaamassa ja seuraavana päivänä tuli ennen puoltapäivää meili, että tankin saa hakea

Imuputken lähdössä on erikoisempi UNF-kierre kartiolla päällä. Jos auton alkupreäinen liitin on ruostunut käyttökelvottomaksi, niin Hydrauliikkaliikkeestä kannattaa hakea sopiva liitin.

Update 9.6.2018: Muumipeikko kävi hakemassa paperinkeräyslaatikon uuteen polttoainesäiliöön IKH:sta JIC-liittimiä. Tämmöinen se omakin tuolla on. Tuo 6mm karalla oleva pitäisi olla passeli.


Tankin pintaan vedin rasvojen poiston jälkeen raakasti vaan Galvex-sinkkimaalia ja saumojen ja kolojen päälle vahapohjaista alusta/kotelomassaa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_8063.jpg‎
Views:	3282
Size:	95,8 Kt
ID:	21169   Click image for larger version

Name:	IMG_8059.jpg‎
Views:	3357
Size:	100,5 Kt
ID:	21170   Click image for larger version

Name:	IMG_20180609_192224.jpg‎
Views:	424
Size:	62,9 Kt
ID:	85944  

Viimeksi muokannut J0hannes : 09.06.2018 20:08 Perustelu: Lisätietoja UNF-kierteisestä liittimestä
Vastaa lainaten