No tuota....
Ekaksi kannattaa tsekata nämä tyypillisimmät Toyotismit, eli ruosteet, ruosteet ja ruosteet.. Ruostetta kertynee LJ/RJ-sukuisissa helpoimmin takalokasuojien seutuville, kuskin ja pelkääjän lattioihin, sekä takapohjaan.. Erityistä huomiota kannattaa kiinnittää tuulilasin kehyksen kuntoon, sekä takasivuikkunoiden avauskiskojen kuntoon. Ne voivat olla helposti pahassakin kunnossa.
Moottoripuolella pakosarjan halkeaminen ilmeisesti on jollain tapaa tunnustettu vika näissä bensakoneisissa, ainakin omassa piirissä kahdesta RJstä on pakosarjat poksahdelleet halki. Muuta en äkkiseltään osaa sanoa.. Jotain hämppää oli ukon RJn polttoainepuolen alipainekelloissa.. Olikohan nyt niin, että kun auto rullaa yli kahtakymppiä, niin alipaine nostaa koneen kierroksia.. Joku sellainen hassuus siinä oli ja sitten se tietenkin meni epäkuntoon. Nyt en ole tarkastanut, onko autossa vielä kyseinen ominaisuus olemassa.
No tietty vetonivelet sun muut, mutta ne nyt kuuluu harrastuksen luonteeseen.
|