Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rölli
Aika outoa et moni tyrmää heti ajatuksen ralliautosta kakkoskulkimena... Kuitenkin moni tämänkin palstan tyypeistä pitää rakenneltua maasturia ihan ykköskulkimenaan.
Eipä se välttämättä vanhan korotetun, isoilla renkailla olevan maasturinkaan ominaisuudet matka-ajossa ihan uuden mersun tasolla taida olla. Luultavasti verhoilutkin on lukuisten kastumisten johdosta heivattu mäkeen. Mistä tietysti on vain hyötyä, säästää stereoiden hankinnassa kun rengasmelu huolehtii saundeista kapiinissa. Sisusta muutenkin kurassa ja ravassa niin et pyhähousuissa ei kuitenkaan voisi sinne istahtaa.
Ja silti se on se ainut käyttöpeli millä pitää selvitä, asenteestahan tuo vain on kiinni.
Jos rallipuolelta kysyis samaa meidän harrastepeleistä niin vastaukset ois varmaan samansuuntaisia...
|
Juu samaa mieltän ja eihän sitä ralliinkaan tarvi heti täysveristä kilpuria ostaa.
Ja varmaan moni meistäkin on aloittanut ihan vakiomaasturilla offi touhut.
Riittäähän rallin esim. n luokkaan aloitukseen ihan melko vakioauto kaarilla ja alustan päivityksellä sitten harrastuksen ja innon kasvaessa päivittää autoa rahatilanteen mukaan.
Tuolta lukemaan mitä autolta vaaditaan minimissään yleensä liittyy turvavarusteisiin.
http://www.autourheilu.fi/saannot/
Ja sieltä tekniikasta löytyy tietoo mitä saa tehdä missäkin luokassa.