Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.08.2011, 10:34
miesmies miesmies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 24.09.07
Sijainti: Vaasa
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HV Näytä viesti
maahantuojalta saa pientä korvausta vastaan tarvittavat laput
http://www.vehotrucks.fi/palvelut/tyyppitekniikka/
Tällä konstilla vanhempikin kaavoihin kangistunut katsastussetä heltiää leimaamaan, eri asia on ymmärtääkö hän että vaadittavat muutokset on todellakin suoritettu...
No, Geen suhteen ei mitään järisyttäviä edes tarvitse tehdä, käytännössä ei yhtikäs mitään!
Mä tilasin tuollaisen lippulapun soittamalla tuolta Veholta ja samaan paperiin pyytelin myös maksimi kokoiset renkaat...
Maksoi muistaakseni 40€.
Mulle on hyväksytty OM602.912 ja 33x12,5 renkaat. Huomion arvoista on että vaikka moottori on vuodelta liki 2000 luvulta niin menee vanhalla pakokaasutestillä. Myös turbo on vaihdettu...tekstillä alkuperäinen turbo korvattu Holset HX.... Coolerin asennus on mainittu kuin ohimennen: Asennettu välijäähdytin.
Tottahan mä tarpeen vaatiessa otan penkkilapunkin mutta tähän ei kuulemma oo tarvetta!

Se miksi konttoreilla vaaditaan "virallista" lappua maahantuojalta tai valmistajalta johtunee juuri siitä intterinnetti tiedon laajuudesta ja virheen mahdollisuudesta. Aivan niinkuin jonkun merkkiliikkeen tai valmistajan leima ja duunarin nimi paperilla olis jotenkin pyhä...

Jos ja kun ongelmia ilmenee tuon katsastamisessa niin Trafi,eli entinen AKE kyllä oikoo kankeimmankin katsastajan omia näkemyksiä mikä on luvallista ja mikä ei. Liian usein käy niin että katsatusukko ylittää valtuutensa hylkäämällä tai vaatimalla jotain mitä ei välttämättä ole edes olemassa joko tietämättään tai ihan veemäisyyttään! Sinänsä harmillista että tuo Trafin palvelu maksaa kun sinne soittaa tai pyytää jotain paperille...
Vastaa lainaten