Viestiketju: "KAKI" uuteen nousuun
Näytä yksittäinen viesti
  #136  
Vanha 24.08.2011, 21:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kairala Näytä viesti
Juuh. akselit tuossa könysin läpi ja 35 ja 30 sielä näyttäs olevan.
Oisko tähän sitten jämerämpiä akseleita olemassa?
onkos 44:set muuten strategisilta mitoiltaan samanlaiset ku nuo pienemmät

Sitten ihmettelin ku vaihdelaatikon(joka on muuten manuaali) luki Peugeot
Juu, laatikko voi olla peugeot.. ei hyvä.

44:sia on niin tsiljoonaa eri versiota eri autoihin, että niitä on kapeammasta paljon leveämpiin. XJ:hin on saanut tehdasoptiona d44 taka-akselia vuosina 87-90, mutta niitä ei ikinä tainnut tähän maahan eksyä. Uudemmissa wrangler rubiconeissa oli hybridi d44/30, missä banjo oli d44:stä, muuten d30.

Taakse hyvä ehdokas akseliksi on fordin 8.8 ford explorerista '93 uudempiin.. kestää helposti 35" renkaita. Edessä voi pitää d30:n jos pitäytyy 33 tai pienemmissä ja harkiten kaasuttelee, kestää ihan kohtuullisesti. Itse ajoin 35 renkailla ja kesti se niilläkin.. tosin on noita monet rikkoneet pikkurenkaillakin
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten